Olej rzepakowy tłoczony na zimno z polskich ziaren 250 ml
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Nasze oleje pochodzą z lokalnej olejarni, w której tłoczy się oleje z ziaren i pestek pozyskanych od sprawdzonych polskich dostawców. Tłoczenie odbywa się w tradycyjny sposób, powoli i w niskiej temperaturze przy pomocy przedwojennych drewnianych pras. Niska temperatura tłoczenia pozwala na zachowanie zdecydowanej większości wartości odżywczych oleju. Wyższe temperatury tłoczenia sprawiają, że cenne wartości odżywcze takich olejów stają się nietrwałe, utleniają się a tym samym ich termin przydatności jest krótszy i dodatkowo wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych. Niska temperatura tłoczenia z kolei powoduje, że oleje pozyskane w ten sposób cechują się wysoką stabilnością biochemiczną i posiadają potwierdzony badaniami długi okres przydatności do spożycia. Dlatego nie muszą być przechowywane w lodówce i nie tracą w ten sposób wartości odżywczych i smakowych. I ponad to wszystko są po prostu pyszne...
OLEJ RZEPAKOWY tłoczony na zimno
Pojemność: 250 ml
Najlepiej spożyć przed upływem 6 miesięcy od daty produkcji.
Olej rzepakowy to olej typu extra vergine, nieoczyszczony, niefiltrowany, tłoczony w temperaturze ok 20 stopni Celsjusza czyli na bardzo zimno. Charakteryzuje się intensywnym, organicznym smakiem. Jest gęsty i posiada złocisto pomarańczową barwę. Doskonale smakuje jako podstawa sosów, wykorzystywany także przy pieczeniu i smażeniu. Jest dobrym źródłem kwasów omega-3 i omega-6, zatem pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi.
LAUREAT KONKURSU DZIEDZICTWO KULINARNE DOLNEGO ŚLĄSKA 2014
ZWYCIĘZCA KONKURSU KULINARNEGO EUROPA NA WIDELCU W ROKU 2015 – ZA NAJLEPSZY PRODUKT DOLNEGO ŚLĄSKA.
Wartość odżywcza w 100 g produktu:
Wartość energetyczna | 900 kcal |
Tłuszcz | 100 g |
kwasy tłuszczowe nasycone | 7,4 g |
kwasy tłuszczowe jednonienasycone | 63,3 g |
kwasy tłuszczowe wielonienasycone |
28,1 g |
Węglowodany / w tym: |
0 g |
cukry |
0 g |
Białko |
0 g |
Sól | 0 g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne) po weryfikacji czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.