SPOSÓB UŻYCIA: Jedna kapsułka dziennie z jedzeniem, popita wodą. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
PRZECHOWYWANIE: Przechować w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Połączenie maksymalnie wydajnej elektroniki i ergonomii konstrukcji.
Prime C1 Pro — to niezwykle kompaktowe, ale potężne źródło światła do dowolnych codziennych aktywności. Latarkę można wygodnie przenosić ze sobą: nie zajmuje dużo miejsca w torbie, bez problemu zmieści się w kieszeni lub przywieszona do kluczy. Klasyczna konstrukcja obudowy i otwór w tylnej pokrywie pozwalają na wykorzystanie Prime C1 Pro do oświetlenia obozu podczas wypadu: wystarczy zawiesić latarkę na pobliskiej gałęzi drzewa lub na haku pod sufitem namiotu za pomocą wytrzymałego paska na rękę.
W zestawie znajduje się stalowy klips, który bezpiecznie mocuje latarkę na odzieży, plecaku, a nawet daszka czapki. Latarka nadaje się również do wykonywania różnych prac: obecność magnesu w tylnej pokrywie pozwala na przymocowanie jej do metalowej powierzchni. Co więcej, Prime C1 Pro jest kompatybilny z firmowym mocowaniem rowerowym, co oznacza, że kieszonkowa latarka może w razie potrzeby zastąpić reflektor rowerowy. Dzięki wyraźnemu centralnemu punktowi, szeroka wiązka dociera na odległość 114 metrów.
ZASADNICZE WŁAŚCIWOŚCI
Dioda LED - Cree XHP50.2
Temperatura światła - 5500 K - światło białe
Maksymalny strumień świetlny - 2230 lm
Zasięg - 121 m
Ilość programów - 12
Zasilanie z ładowarką w komplecie
Czas pracy: Białe światło
Tryby | Czas pracy |
---|---|
Turbo 2 | 1000 lm / 1 godz 25 min (350 lm po 2 min 20 sec) |
Turbo 1 | 350 lm / 1 godz 35 min |
Podstawowy 3 | 210 lm / 2 godz 35 min |
Podstawowy 2 | 100 lm / 6 godz 30 min |
Podstawowy 1 | 40 lm / 15 godz |
Świetlik 3 | 8 lm / 2.2 d |
Świetlik 2 | 2.5 lm / 5 d |
Świetlik 1 | 0.15 lm / 40 d |
Strobe 3 | 1000 lm / 10 Hz / 2 godz 20 min |
Strobe 2 | 1000 lm / 1 Hz / 3 godz 35 min |
Strobe 1 | 100 lm / 1 Hz / 29 godz |
GWARANCJA 10 lat
Światło i optyka
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne) po weryfikacji czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.