Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@adolfkudlinski.pl lub telefonicznie: +48603721827
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@adolfkudlinski.pl lub telefonicznie: +48603721827
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z podsumowaniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Link ten to nic innego jak potwierdzenie zakupu przez Ciebie. W przypadku zamówienia "za pobraniem" dopiero po otrzymaniu od Ciebie Twojego potwierdzenia zamówienia rozpoczniemy jego realizację. W przypadku zapłaty PayU do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy właściwie natychmiast po zaksięgowaniu tej wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj trwa to około 1-2 minut). W przypadku wyboru płatności "Przelew na konto" przystąpimy do pakowania zamówionych towarów po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. W przypadku kuriera INPOST zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy. 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Nasze produkty wysyłamy przy pomocy kuriera lub do paczkomatów.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia na terytorium Polski poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 15 złotych. Jeśli chcesz, abyśmy Twoje zamówienie wysłali za granicę to skontaktuj się w tej sprawie z obsługą sklepu najlepiej za pomocą poczty elektronicznej sklep@adolfkudlinski.pl

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W tej chwili możesz za zamówienie możesz zapłacić za pomocą płatności elektronicznej (PayU), przelewem na konto bankowe lub "za pobraniem".

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

W tej chwili nie przewidujemy takiej możliwości.

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej za pomocą poczty elektronicznej sklep@adolfkudlinski.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej za pomocą poczty elektronicznej sklep@adolfkudlinski.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami najlepiej za pomocą poczty elektronicznej sklep@adolfkudlinski.pl

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Inni klienci kupili również
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Promocje
Apiterapia. Leczenie miodem i produktami pszczelimi E. Hołderna-Kędzia, B. Kędzia
Apiterapia. Leczenie miodem i produktami pszczelimi E. Hołderna-Kędzia, B. Kędzia

45,00 zł

Cena regularna: 49,95 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
szt.
Apteczka pierwszej pomocy wyprodukowana w Polsce
Apteczka pierwszej pomocy wyprodukowana w Polsce

33,36 zł

Cena regularna: 36,99 zł

Najniższa cena: 33,36 zł
szt.
Brokuł, kiełki ekologiczne 10 g, Plantico
Brokuł, kiełki ekologiczne 10 g, Plantico

5,89 zł

Cena regularna: 6,89 zł

Najniższa cena: 5,89 zł
szt.
Słonecznik, kiełki ekologiczne 40 g, Plantico
Słonecznik, kiełki ekologiczne 40 g, Plantico

5,89 zł

Cena regularna: 6,89 zł

Najniższa cena: 6,89 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl